Countdown loopt. - Reisverslag uit Weerselo, Nederland van Paul Bulters - WaarBenJij.nu Countdown loopt. - Reisverslag uit Weerselo, Nederland van Paul Bulters - WaarBenJij.nu

Countdown loopt.

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Juni 2014 | Nederland, Weerselo

Het gaat nu eindelijk gebeuren. De koffer is gepakt. De laatste controle is uitgevoerd. Net heerlijk met Karin en de meiden in de tuin asperges gegeten. Ik ga ze wel missen.
Over een uur stap ik op de trein naar Mierlo (Helmond). Vannacht logeer ik bij Raymond om morgen op tijd te kunnen vertrekken.

Ondertussen krijg ik nog steeds leuke en spontane reacties. Ook komt er nog steeds sponsor geld binnen. Iedereen bedankt voor het vertrouwen! Als de techniek het toelaat houdt ik jullie via dit medium graag op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 29 Mei 2014
Verslag gelezen: 892
Totaal aantal bezoekers 1646

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Sarajevo Kids Festival 2014

Landen bezocht: